Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Sunday, December 25, 2011

Twitter -___- ♥

Nägel ♥ ich will alle :)))
Heyy awak awak . Kita rindu gilaa sama awak laa ~ Haha , joke ! Okayy , sekarang hobby aku dahh bertambah . Apa ? Ohh , si twitter tuu ler . Siapa lagi kan ? Muehehe XD Aku tengok orang lain sibuk ber-twitter , aku pun terikot ikot laa kan ? HAHA :'D Pengaruhh tuu . Becarefull ye awak awak :)

By the way , twitter aku tu baru siap kelmarin . So , baru 3 hari dia beroperasi ye . Awak awak ada twitter tak ? Kalau ada follow laa kite . Nakk ? Tunggu sampai entry nii habis ye . Hehe :P Okayylaa , Aku sebenarnya bukan mahir sangat dengan twitter ni . Tak macam facebook . Tu memang mahir gila gila laa kan (Y) Hihi . Twitter pening sikit laa . Yelaa , orang baruu buat , semua kata susah . Cuba dahh lama , mesti kata senang gilaa gila kan (?) Fakta okayy . Takk tipu sama sekali !

So , korang yang dah mahir gila dengan twitter , jangan laa kedekut sangat ilmu tu . Share share laa ye . Bantulaa orang seperti aku nii . Budak kecik lagi kat twitter :) Kau kedekut , tak kemana laa weyy . Bawak lari sana . Tak hamakk pun laaa ~ *perghh , ayat aku . pedass nye . Bhaha XD Aku gurau jettew . Jangan laa simpan dalam hatii . Hee ~
Nak  tau something tak ? Aku geram jugak laa dengan si twitter nii . Kenapa ?
Yelaa , kan . Masa nak upload picture untuk jadi Deft , lembap ! Then , tak bolehh la . Banyak songel -..- Geram je kan . Rasa nak pijak pijak je lappy tu . Muehehe . Cakap besar pulek aku kann ? Sekarang memang la dah boleh , tu pun gambar lama . Ohhh , lalallalala . Geram nya akuu =='' Isyhhh ~

Okayy laa korang , nakk layan orang kat facebook , tweet tweet dengan si Fatin nii :) Dengan nak edit blog lagii . So , selalu laa datang menjenguk blog aku ea . Aku akan editnye selagi termampu dan selagi mana yang boleh . Thankss for coming . Setiaa nampakk ~ Hahaha :'D Kbhoii .

pffftttt , follow aku kat twitter yaa . Be my friends too :*
My Twitter ♥  

Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment