Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Wednesday, December 7, 2011

Salah ke Minat Bola ? No Problem Laa ==''

korang , ape pendapat korang kalau perempuan / girl minat bola ? tak salah kan . isyh , pelikk la aku . aku tau ler bola tu playernye lelaki jhek . perempuan tak bolee main . *ehh , sape kate ? bole laa aku rase --' tak salah kott kalau aku dan kaum Hawa minat bola . normal lettew
biasanya , orang perempuan yang minat bola ni , dia minat kat player nya . bukan jenis permainan tu . pendapat akuu la . sebab , aku orang yang sebegitu ler :D hee~ 
okeyy , tak dinafikan . sumpah , ramai gile player bola M'sia ke , bukan Malaysia ke , semua aku minat . ohh , tamaknyaa ! eh , sukahati aku la . nak tau sape aku minat ? tak nak tau , dah . diam jhek :) tapi , teruskan membaca ye .

kalau player Malaysia aku minatt , yeah . the first tak lain tak bukan , Muhammad Nazmi Faiz Mansor <3 Secondly , Khairul Fahmi Che Mat , Safee Sali , Zaquan Adha , Muslim Ahmad <3 tu Harimau Muda + Harimau Malaya laa ;DD *psst , diorang tu comell la . erkk --'
kalau luar Malaysia , Firstly , ofcourse ex-Man Utd :)) Cristiano Ronaldo aka CR7 <3 Secondlyy , David Villa , Kaka , Wayne Rooney dann okeyy aku tak ingat . haha ;DD *tu la , banyak sangat . ehh , apa aku kesah ? sukahati aku la ==''
aku minat and support diorang totally , hundred percent okeyy . bukan setakat , smart , cool , comell bahkan hebat dalam permainan diorang :) ushh , hebatt yang amet yee . aku pun takdela fanatikk sangat . aku pun tak pernahh nak kesah kalau korang nak minatt diorang . amekklaa ~ tak de hall la . kalau aku ter-gila-gila kan diorang pun , ade ke diorang kenall aku ? *erkk , buat maluu jer kalau aku ter-Over sangat . ><

lagipunn , diorang tu hak Allah dan Familyy diorang . aku pun minatt sesaje je ^_^ support gituu . tak salah pun . tak de siape yang larang . sekarang ni , musim bola . so , semua gile bola sikit la . termasuk aku ;) ohh , lekk sudaa . normall lettew . tapi , aku ta fanatik . senyap suda . diam sudaa . suda , suda , suda . *stop annoying , iekin ! --' okeyy .
aku nak cerita something . dengarla ok . mase aku siap solat maghrib , tetibe nampak banyak gile poster bola kat atas katil aku . *pelik sekejap . aku panggil adikk .

Akmal : Ha , kak . Tu orang bagi poster bola . orang tau , akak minat bola ken ? kannkann ? amekklaa . orang dah ade yang baru laa , banyakk pulekk tuu :P
Aku : ohh , okeyy . Kaw nak suruh akak letak mana ? tampal dalam bilik ni ke ?
Akmal : yelaa , habis tu ? takkan suruh akak tenung posterposter tu kott . 
Aku : ohhkey , da pegi sane .
Doom . *Aku tutup pintu bilik . And mulakann operasi menampal poster . tapi tak semuala aku tampal , 3/4 je . Lagipun , still ade 2 dalam bilik aku poster CR7 dengan Torres ;) Dah siap , tetibe mak masuk pulekk .

Mak : Kak , ni bilik akak ke bilik kemal ? *mak buat muka pelik 
Aku : ehh , bilik akak lah . kenapa pelik ea , banyak sangat poster bola . hee ~
Mak : Sukahati kaw lah , kak . 
Aku : hehe ;)

okehh , semua orang pelikk . bagi aku , normal kott untuk akuu . aku memang gile bolaa . >< so sekarang , aku nak bagi korang jamu mata korang dengan gambar-gambar football player pulekk yea ! ;DD enjoyed ^__^

*Skuad Harimau Malaya ;D

*Skuad Harimau Muda

Harimau vs Garuda

 
Penalti Sukan Sea ! (5-4)


Pemain Harimau Muda ;D <3

tu jelaa yang bole di tunjukkan okey . semoga anda semua berpuas hati . nak lagi ? Click Here ! Anda boleh search di situ . semua adaa . hihi ;DD semoga berjaya yea !! okbaii .
I Love Harimau Muda andd Harimau Malaya . I'm Proud To Be Malaysian <3 How About Youu ??


Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment