Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Monday, December 5, 2011

Say GoodBye to BIRU paper --'


okeyy , aku nak ucapkan selamat tinggal untukk paper biruu aku . semoge kite tak akan berjumpa lagi , ya ! hopefully :) aku memang serikk tengok kaw dokk ~! haha ;D actually , korang faham tak ape yang aku ceritekan ni ? kesiannya korang tak faham . meyh sini aku terangkan ! listen HERE !

paper biru tu adalahh --> kertas soalan SDKA aku . exam ! soalannye jangan ckp , memang kalau korang tengok , geget jari jee ;) senang sangat . *faham-faham jelaa keyy ^_^ ohh , aku tau ! aku tak bace buku kott . ehh , tak ! aku bace la weyyh . sebarangan je aku ni cakap kan ? huh --' fine ! aku bace buku eah . mungkin mase cekgu ajar , aku buat meeting aku dgn genggeng aku kat belakang kelass . wee ~ ><


ngee~ nampak tak kertas renyok kat atas nih ? hurm . . memang aku nak aja buat kertas soalan aku tu camni . tapi , keadaan tak mengizinkan . nanti bile aku dah dapat result , aku renyukkan . *tu pun kalau dapat lah kertas soalan balekk . eiyhh . geramnye tgok kertas ni . naseb baek ta serupa dengann yang asli , original tau . kalau tak , aku renyukkan lappy nihh ! *annoying gile aku ! ;D
aku nak cerite time aku jawab tuu . nak pitam dokk . soalan dia memang gempak ! aku suke , aku suke . nak lagi , nak lagi *ehh , ta sanggup nak ckp perkataan ni . sesak nafas aku baca soalan'2 tuu . aku da tersengguk-sengguk . memang aku takley nafikan yang setiap paper aku akan tidur *ops , maluu . soalannya buatkan aku ngantuk . bila aku bangun , baru sambung jawab balek . hebat tak ? wee ~ tengokk kaki la . *see the leg laa .

aku nak capai target . nak dapat pangkat 2 kalau boleh . insyaAllah boleh . tapi , aku takut paper Tauhidd aku . cam tak okeyh je . ehh takk !! aku rasa okey la . kita mesti yakin ! semoga dapat kepujian , aminn ~ (50%-100%) . lainlahh kalaw faraid , 10% pun aku rasa ta lepas . yeah ! bagussnyee kan ? soalan faraid tu tutup mata pun bolee jawab . sebab ? susahh sngat . so , jawab ke tak jawab ke , insyaAllah salah . ngee ~

yang boleh tergolong dalam kalangan yang failed . arab dan sirah dan faraid . isyhh . korang nak test jawab tak ? mesti ketawa tgokk soalan'2 tu . haha ;D memang susah aku cakap woo ! kalau lulus , tigatiga paper tuu , aku taktau na cakap ape . tergamam gituu . isyhh . menanges terharuu akuu . *mustahil mustahil . pelik bin ajaib lahh tu . aku jawab samil tidur tau ak ? takkan bolee lulus kott . --'



dahlahh . aku taknakk cakap pasal kertas biru lagii . takut nanty dy panjang umur , habess ! berjumpa lagilahh aku dgn dy gamaknye . tapii , taknakk . aku nak relax pulekk :) takkan nak mengadapp je si biru tu . bosan da seminggu lebehh tgok muka dy . ta tukartukar . sama jee muka depan diaa . takde perubahan langsung .

aku dah buat yang terbaek , terbagus , ter-good ! so , aku berharap result aku pun yang setaraf , selayaknye ! capai target laa kalaw bolee . walaupun , aku blajar terumbang-ambing . aku nak tunjukk gak kat korang , belajar seminggu sekali pun bolee berjaya , tauu ! taknakk cakap lagi pasal result SDKA . kite tunggu dan lihat sahaja tahun depan . kbhaii !

semoga korangg punya result pun hebat'2 . berbaloii skett kite studyy mase orang laen sedapsedap je dok melepakk kat ruma time holidayy . wee~ 





Do love Harry Styles :)

2 comments:

  1. hha..
    kte sme2 darh abesz exam kn.. sr0nok 2 mmg ur sr0nok..
    tpew Miss Iekin ,, enth ble lg kte m0e jmpe kn??
    ak misz Miss Iekin snudd-II..

    ReplyDelete
  2. Oiyt , aku pun rinduu kaw dokk ;) aku pun tak tau bilea bolee jumpee :) tapii , insyaAllah kite semua akan jumpa lagii suatu hari nanti . berdoa semoga hari tu ada , yea :) aku rindu dak'2 6c1 2010 <3

    ReplyDelete