Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Wednesday, December 28, 2011

JPO again ♥

392308_294723253903548_189421444433730_843405_1520484033_n_large_180692418_large
Okayy , aku tahu korang nak cakap apa ? Rindu aku ken ken ? Muehehe , aku memang kuat perasan so , jangan pelik laa yerp . Memang hobby aku sejak azali lagi . Okay nak cakap ni . Impian aku daa terlaksana weyy :) Hew hew  Apaa ? Adolaahh ~ Hihi xD
Kita daa pergi JPO for the second time woo ~
Jangan jealouss awak awak . Muehihi . Memang syokk la kann yang second time nii . Sebab , banyak beg dapat bawak balik . Haha :'D Untung betull balik kampung kan ? Balik je singgah JPO kat Kulaii tuu . Hew heww . Syookk woiii ~ Dapat beli baju Padini  Bestt kan . Hee ~ Adik lelaki aku dapat baju Nike :( Nak baju Malaysia tapii dahh habis . Harituu tengok ada pulokk :'< Memang buat aku nangiss . Sekalii dapat kemeja padini  Hee ~ Cantik laa pulokk :P Intan dapat 2 baju Padini and Jeans Padini . Aku dengan Akmal dahh monyok je kan . Dia dapat 3 barang , kitorang satuu je . Takk achii . Achii kat indiaa la woii . Hehe .

Ayah dengan mak cakap nanti nak pergi sendiri , berdua je ! Isyhh , tak achi jugokk nii :P Mainn tipuu . Ngee :'> Tapii , memang best laa kan  Taktau nak cakap ape lagii da . Tapi , yang second nii je tak banyak butik yang kitorang masuk . Yang tak sempat masuk harituu je yang kitorang masuk . Then , dekat Adidas daa berejam . Dekat Fossil pun same . Guess pun same . Then , yang paling lama adalah Padini laa  Siap masuk fitting room ulang ulang kalii . Haha :'D Dahlaa ramai orang . Mampat macam Milo woo ~
Kedai last --> Vincci :) Boleh tahan murah laa . Takdelaa mahal mana pun . Ada lah jugak yang mahal mahal . Branded laa katakan kann kan ? Hehe ♥
Okeyylaa , itu aje nak storyy . Haaa ! One more , meeting prefect is done :) Hee ~ Dapat jumpa school . Hilang sikitt rinduu tu :') Kbhoii 

Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment