Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Monday, December 26, 2011

Okayy , I am coming :]

LePillow, xoxo
Heyy guys . Memang sentap laa kan , sebab kene balik kampung :( Best memang best . Tapi , macam malas jee . Urghhh -,- Kalau takde prefect meeting , aku takkannya nak balik kampung nii . Tapi , nak buat macamana , balik jelaa . Aku kena bertanggungjawab :] Okayy , relax kin . Memang lama laa kan tak on blog , facebook and twitter . Huhu :'( Sedihnya . Esoklaa baru aku bukak , tupun kalau tak penat laa kan :P Muehehe XD Sebenarnya , lagi beberapa jam nii nak bertolakk ler . Tapi , packing pun tak siap siap lagi . Hee ~

Tadi pagi , mak busy sikit sebab cousin mak masuk hospital . Accident . Kesian gilaa ! Dia lakii . Sekarang umur dalam 20/21 gituu lerr . Dulu kecik kecik , aku selalu main dengan dia . So , dia tu dua pupu akuu laa :) Boleh dikatakan koma laa . Dia langgar orang mabuk melintas jalan . Then , terpelanting , helmet tercabutt . Ohhmaii ~ :'( Sedih sangat . Kepala dia hancuss . Doktor da takde harapann . Astaghfirullah . Ya Allah , panjangkan laa umur dia Ya Allah :) Kalau tak pun , matikanlahh dia dengan tenang dan kurang kesakitannya . Ampunkanlaa segala dosa dosa diaa ya Allah :'> Really sedihh ~
Stop storyy about him :'(
Okayy , meeting prefect tu takde laa lame . 27/12/11 . Start pukul 8.00 am , habis pukul 10.oo am . Kalau aku tak balik kampung , tak sempat pulokk nak sampai kampung pukul 8.00am . Yelaa , dari JB kann >< Ikutkan malas sebenarnya nak datang . Tapi , disebabkan tugas dan tanggungjawab aku , kenalahh amanah kan . Sekali sekala berkorban demi sekolah tersayang . Muaaahhh :* Hihi XD Aku da gila kan ?

Dahh ahh , nak cakap ape lagii ? Habiss . Hihi . Kbhoii ~ See you lusa okayy ^^v Wait for me k . Muahh muahh . Gonna miss you all .

pssst , doakan for sepupu mak aku ye aka dua pupu aku :) -___- Thanks guys . Loveyoualls 
pfffttt , aku akan terlepas money drop and Kelaaas Kau Maria !!! :( Ulangan , wait for me okayy ^_^ 



Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment