Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Monday, December 12, 2011

Round The World ^__^

hyee , lamenye tak updates kan . siann kau blog . wee ~ aku buli kauu ! kau nampak ea muke aku berseri-serii . nak tahuu kenapa ? ohh , semestinye aku ber-Holidayy sakan tauu ~ jangan jealous :) okey , straight . family belah mak datang JB  dari Malacca . so , ofcourse lah kitorang bawak gi jalan jalan . pergii mana ? okeyy .
Desaru , Danga Bay , Jusco , Bazar JB , Pusing Satu JB ^^v
satu hari suntukk . bile ? hari Sabtu lepas . 10 Dec hari tuu . Firstlyy , kitorang gi Desaru . takdelahh jauh mane . 45 minit dah sampai kott . okey , memang best kat sane . main air kat tepi pantai . buat istana pasir *kfine aku macam budak'2 . hee >.< aku main conteng'2 pasir lerr . main pistol air , main bola :) yuhuu . seronok gile gaban aku cakap . tak rugi tau . kat sane tak banyak gambar kitorang ambik . empty batt pulerkk .
memang marahh la kan aku dengan camera tuhh . macam nak campak je kat laut tuhh --'' naseb baekk aku nii orang yang sabr *ehh , yeke ? haha ;DD
 balikk tuh , my mama bawak kitorang semua pergi Jusco Tebrau City <3 ohh , awesome ! tengokk wayang beb . cerita ape ? Twillight Saga : Breaking Dawn Part 1 , okeyy . memang bestt <3 lepas dah beli tiket , diorang balekk tinggalkan aku dengan cousin akuu :) so , kitorangg dengan senang hati tengok wayang dengan aman . duduk seat couple pulekk tuhh . atas sekali pulaakk tuu . okeyy , habiss .

then , balik dari Jusco , rehat jap . lepas Maghrib continue pergi Danga Bayy . ohh , new look seyhh . Comell DB skarangg . haha ;DD kitorang banyakk snapping laa katt cinii . berejamm .
sambil jalan jalan tuu , kitorang dapat tengokk indahnyaa bulan malam tuu ~ amazing ! eclipse . cantikk sangat gerhana malam tuu . nasibb baekk ayah ingatkann . dapat tengok ~ indah nye v_v
and then , bertolakk ke Bazaar JB . okeyy , memang penat . mata macam ade guni je yang hempap kann . ohh , layann je lerr ^^, malam malam cemtuu memang penatt lah kan . sehari suntukk jalann . kfine , aku tak beli ape ape pun kat cituu . tak de mood nak shopping bagai . layan budak kecik kecik yang pelbagai kerenah nii . atotoii . diorang mintak jam lahh , beg lahh , balloon laa . wuu ~ budakk besar ape buatt ? tengokk je lerr ~
balekk lenggang kangkung je kan . ohh , seronoknyee ==''  
haha ;DD last moments , balik ! sukanyaa . okeyy , masa aku tidur , aku tak tau lah diorang buat ape kenn :P lantakk laa . aku nakk tidur dengan aman okeyy malam tuuh . bangun esoknye , memang legaa . lepas satu beban *nak tidur . wee ~ esokk , hantar diorang balekk sampai kat highwayy Kulai . then , bubyee ! <3 missyou alls . nantii rajin rajin lerr mai JB lagii kayy *_*
sekarang , takde ape lagi nak habak kat korang . so , scroll down okeyy . peace o.0 <3
 
my cousin :)

Playful beachh :*

Say cheese ;D

Siapa ini ? Haha ^__^

Mama and me :*

Cousin , Auntie And Me <3

Muahh sikitt :*

Big Familyy -> Danga Bay !

Wonderland DB <3

Familyy <3

Gerhana comell ^^v

Okayy , aku buruk ==''

habess ~ sebenarnye banyakk lagii . nakk ke ? Click Here okeyy ! thankss~ Like tauu . yang belum add tuu , add sekalii . add ni --> Iekin CoRal <3 muahh :* thankss ! okeyylaa , banyakk lagii entryy nak buatt ni . kbhaii ! salam <3 enjoyy holidayy okeyy ;DD

Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment