Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Thursday, December 15, 2011

1 Marikh :*

okay , tanpa membuang masa . aku sekarang dalam bilik sorang diri . buat 4 kerja dalam 1 masa :) Online FB , Updates blog , Dengar Radio andd Bukak Youtube ^_^ Amazingg ~ wee :) 
hari nii nak story pasal budaa cantik , comell , ayu , pandai , baik , cute , nakal tak JAHAT , kecoh dan pelbagai lagii <3 seriously , aku jamin takde siapa yang menyesal duduk kat 1 Marikh ! 1 Marikhh sentiasa ade kat Carta Hati , bakk kata Najwa Latif , 4 Utarid ^__^
akuu nak perkenalkan seorang demi seorang budak budak nakal kelass aku . btw , nak cakap awal awal nii . tak de mamat hensem , cool , smart , macho okayy :) ingat , aku sch mane ? sebut sikit . okeyy , good <3 proud to be TIGS-ian <3 Temenggong Ibrahim Girls School :*

Okayy , aku tunjuk kan gambarr okayy . korangg tengokk , komen yang Positif , bayangkan orang nya keyy . haha :DD kidding je laa . we started now ! They're MINE okay <3 I Love Them :*
Please Click Their Name . You can go to account FB them <3 Add okayy !

 
Ayie (PK) and Dewi <3

Farra , Najwa , Shahz (AJKkeceriaan kelas) andd Iekin <3

Sahira (Bendahari) andd Pieqa (Ketua Kelas)

Berdiri --> Byha , Sahira , Iekin , Elly , Dewi , Ayie .
Duduk --> Pieqa , Fatema and Chacha <3

Ayie , Elly and Yana <3


Ayie , Nana <3 Elly , Dewi <3 Iekin <3

Ad , Ayie , Fatema , Chacha , Elly , Sahira , Iekin and Mimie <3

MerdekaRAYA 2011 <3
1 Marikh <3

okayy , gadis Marikh yang tiada tag nama dia kat entryy nii . korang bolehh click nama nama kat bawah tu okayy . aku sediakan nama budak budak yang namanya takde kat atas ini okayy . sorry :) 
Cik Hanim , Cik Tasha , Cik Aien , Cik Dira , Cik Soffia , Cik Madhi , Cik Odah dan Cik Affnanie . Add lah merekaa ya . InsyaAllah akan di approve secepat mungkin . tiada paksaan . chill ^^,
okayy , itulaa ceritera kamii :) budak Marikh . kami nii funny , happily , enjoyy dan ape ape ajelaa . yang okayy semua ada kat kamii . btw , kami tahu , kami tak Perfect okayy :) InsyaAllah kitorang akan happy forever :) be best friends forever <3 Marikh 2011 the best :) nothing special unless my Friends :* 

Pesanan untuk budakk Marikh 2012 . Korangg , tahun depan aku dahh takde kat Marikh . Seriouslyy , sayang nak tinggalkann korang . kalau bolehh , aku nak stayy kat Marikhh forever dengan korangg . tapii , nak buat camana . aku redha . mungkin ada baiknyaa dan ada hikmahnyaa . doakan aku berjaya di Bumi and aku still doakan korang berjaya dengan success , cemerlang , gemilang , terbilang :) Jangan lupakan kitorang yang dah takde kat Marikh next year , okayy ^__^ We will still not forget you all <3 #english tunggang terbalik . haha ;D  Ingat ! Ape ape pun , kitorang nak join gakk ngn Marikh 2012 macam biasa . Can we ? hehe ~ Love Marikh Forever <3 I love youu ~ See youu soon , 2012 :*




Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment