Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Tuesday, December 13, 2011

Fake Relationship ^^,


okeyy , sekarang tengah hot nii kat FB . pasal madahh Fake Relayy tuu . ohh . diorang tak cukup kerja ke nak cari fake relayy . ataupun , sebenarnye korang nakk carii yang betul tapii maluu nak cakapp :) haha . chill laa wey . gentle lerr sikitt beb ! come on >.<

by the wayy , best sangat ke buatt fake relay segala bagai nii ? huhu . nakk rasa gakk ? siapa nak buatt dengan akuu ? jom ~ haha *tak malu kenn :P korang , aku rasa bila buat fake relayy ni , lama lama mesti jadi true relayy . hahaha . nakk yang tuu kan sebenarnyee . thats why la , kadang'2 orang yang cari fake relay nii , tak jumpa jumpa . cause what ? sebab carii yang best best punyee . 
alahaii , kalau aku carii yang fake punya , bantai je . tak memilih *boleh percaya ke ? aku nii maen cakap jee . aku tak main lah fake fake bagai nii . aku true relayy . haha ;DD sampai sekarang true nya entah ke mana . wua :(
 

aku tengokk yang carii fake relay ni , kebanyakannya lahh lelaki . so , kalau aku nak buat , kirim salam je laa ~ ta hengen akuu . buat maluu muke akuu je . bina tembok ke ape haa ? one more things , ada pulekk orang yang nak kan aku nii . heyy , toksahh cakap ler . okfine , aku tahu korang ade boyfiee/girlfiee , tak payah nak ngutuk ngutuk aku . kecoh kecoh kt sini . aku single okeyy *_*

hoi hoi . kalau fake pun , kalau dah jodoh . ermm , tak kemana laa sayang oiyy . redha je laa . kenapa nakk fake ekk ? famous dokk sekarang nii . melambak status sebokk pasal fake relayy lah . desperate sangat ke ? ohh , sorry to sayy la sayang . pendapat aku jee . bosan eah single .




aku boleh jerr hidup single . but , kadang kadang tuu sedih jugak laa kann :( yuhuu ~ orang emo macam aku jangan di layan sangat . gile tuu ^^v bhahaha ;DD kadang kadang susah gak single . eh , senang lerr . eh , susahh . ehh , entahh ~ lantakk laa . malas nakk cakap lagii . happy with my life now , okeyy :*
korang yang buat fake relayy nii , nak aku doakan kekal tak ? biar jadii true nantii ? nakk , amin~ dahh doaa daa . semoga di kabulkann . haha ! ingat , jodoh ? tak kemana laa weiyy . happily ending okay . mesti bestt kan ade fake relay lama lama jadi true relayy . haha ;D nakk ? blaa la kau kin . tadi sibokk ngutuk orang yang mintak fake relayy nii . hoi hoi , aku cakap jer laa makcekk . kbhaii ;) see you soon ^___^


Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment