Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Friday, July 27, 2012

Olympic London 2012

Hai crush :) Hari ni puasa yang ke berapa? Cer kira cer kira cepat :p Haha. Okay, sekarang musim olympic! Hey, aku excited nak mampus wehhh xD Kenapa? Nanti masa penutupan ada 1D <3 Omg omg omg -.- Tapi, sekarang ni baru pembukaan. Penutupannya bila pun aku tak tahu. Entah entah aku kat asrama. Puih la kan -..-

Siap laaa! Aku akan pastikan aku tak terlepas tengok penutupan tu. Haha! Yelah, kat London. London kan kat UK. 1D kan duduk UK. Kay, bla bla bla :o Weh, korang puasa tak ni? Ponteng ehhh :3 Haha, balik ni aku habiskan masa tolong mak and tengok youtube and ber-tweeting :) 

*If not clear, click this pictures*

Ehhhhh, tak sabar pulak dohh nak tunggu penutupan. Siapa tahu penutupan olympic bila? Kalau tahu, inform aku k. Thankyou dear. Mesti gempak kan bila 1D adaaa. Lahai, comelnya. #Bayangkan :* Harry ohh Harry <3 Loveyou, crush! One more, semoga Malaysia banyak dapat emas olympic 2012 ni :) Aminn :D #GoMalaysia! Okay la, tu je nak cakap. Penat la menaip. Kbye :p

Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment