Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Friday, August 10, 2012

19 August - B a b y b o o :')

Ehh, sekejap nya puasa. Dah nak raya dah. Alhamdulillah. Herm, alhamdulillah semuanya dah selesai. Dah takde gaduh gaduh lagi. Babyboo, dia ni bestfriend until Jannah aku. Please, jangan ambil dia dari aku k. Thankyou :') Haritu, lama kitorang gaduh, hampir seminggu. Astaghfirullah, InsyaAllah itu first and last. Serik aku gaduh dengan dia. Penat aku pendam perasaan.

Apa apa pun, semuanya dah berakhir. Jangan dikenang lagi. Semoga our friendship can be forever ever ever lols. Haha :'D Aku sayang dia, harap korang faham. Aku dengan dia dah berjanji nak bukak buku baru. Phewiit, haha. Kitorang nak share share diari nanti. Btw, korang jangan salah faham atas hubungan kitorang ni tau tau. Kitorang just besties :3 Aku sayang dia, dia sayang aku :p *perasan*

Dan yang paling penting sekali, dia dah baca diari aku. Semua. Aku harap dia simpan semua rahsia aku. I believe you, Dewi :) Jangan musnahkan kepercayaan aku pada kau *ceh* Aku taknak bebel banyak. Cukuplah korang tahu, aku sayang budak comot tuu, Dewi Nursafura Diyana bt Mohd Isnin :* Kitorang besties babyboo. *puih* Haha, lols.


Haha, see? Anniversary relay kat facebook kitorang dah dekat tau tau. Lagi 8 hari jeee :p Act ni aku jumpa kat timeline facebook akuu. Semoga berkekalan sebagai sahabat :) Amin. 19 August, herm.. Raya tu wehh :] Aku serik gaduh dengan dia haritu. Sekarang baru aku tahu betapa pentingnya seorang insan bergelar sahabat yang bernama Dewi dalam hidup aku :')
Click here
Dewi wi wi wi, aku sayang kau, babyboo :* Kbye, salam :')

Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment