Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Friday, July 20, 2012

Hai Ramadan :)

Hai, sekarang dah puasa. See? Sekejap jee kan masa berlalu T_T Harituu baru jeh habis pk3 :/ Result jangan cakap. Down gilaaaa xp Sebab? Tak ready. Baru habis mid year dah kena jawab exam. Ape sehh :p Aku ni dahlah budak pemalas sikit nak study. Last last minute baru study. Hey, biasalah budak 'baik' kann.

Okay, berbalik kepada tajuk utama perbincangan kita pada hari ini. Hak puih :p Aku merepek pagi pagi buta ni. Baru lepas sahur :D Happy gila sebab first Ramadan dapat celebrate dengan family :) Awesome gituh x.x Selalunya celebrate kat hostel :'/ Alhamdulillah, dapat juga aku menunaikan ibadah puasa pada tahun ni kan? Happy tak happy tak? Ohh, exactly yes xD

Lagi 29 hari saja lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri :p Hey, tak sabarnya aku. Siapa tak full puasa, no raya no raya! Kay, deal? Haha. Semoga puasa kali ni takde ponteng ponteng kecuali tret tret *line busy*. Okay, cakap pasal puasa. Malam tadi kat twitter trending "Happy Ramadhan Zayn" <3 Apa motif semua ni? Diorang saiko kot. Zayn tuu Islam tapi sekarang ni Islam ke tak, wallahualam kay. Yang penting, lagi 4 orang tu non-muslim la kan. Harhar xD

*kalau tak nampak, click je pics ni*

Apa apa je la manusia zaman sekarang kann. Haha x.x Seriously, aku excited gila puasa tahun ni. Tak tahu kenapa. *angkat bahu* Herm, lepas je sahur tadi, hamek kau. On lappy dan seperti biasa. Sempena bulan puasa ni, asrama Tigs balik setiap minggu. Ohh, really amazing right? Syoknya lahai -.- Balik balik jeh, One Direction. Kay fine, takde benda lain kan? Eh, kesah ke aku, puih :p Takde siapa pun yang nak marah. 
Happy Ramadan kay. Him <3
Take note dear : Him means Harry is mine. Jelly? So, get out get out
from my blog okay :p Bye bye bye, Salam Ramadan ♥  


Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment