Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Saturday, July 14, 2012

Dear Friends

Hai. Hari ni nak buat entry touching sikit. Luls. Kawan. Ye, semua orang tak boleh hidup tanpa kawan kan? Me too. Aku ada ramai kawan. Tapi, tak semua yang memahami. Entry ni untuk kau sayang. Kenapa sekarang kau dah berubah? Dulu, kau tak cemni punn. Serious, sedih gila kott. Tahun lepas kita sekelas. Fine, memang kita rapat. This year? Kau nak cakap kelas merenggangkan persahabatan kita? Tolonglah, jangan salahkan keadaan kay.

Aku tahu kau ada ramai kawan. Mungkin aku ni hanya sekecil kuman *ceh* kannn. Takpe sokay. Kau kan ada dia, dia, dia and dia. Aku ni sape je la kann. Kau rapat dengan aku mungkin sebab kita ada minat yang sama jehh kan. Yelaa, takpela. Aku dah biasa. Kalau kita tak minat "benda tuu", mesti kita tak rapat kan. Hermm -_-

Sedih bila mengenangkan persahabatan kita. Nasib baik aku ada dormmate yang memahami, baik, caring, loving and semua laa :) Aku sayang korang la weh! Cemmana kau ada besties lain, macam tu la aku. Ingat kau sorang jeh boleh? Fine la kalau kau tak pernah anggap aku besties kau. 

Serious aku cakap, aku sayang kau gila weh xD Tak tipu, tak bohong *geleng* Harap kau percaya k. Yee, kau baik, kau cun, kau comel and semua ada kat kau. Tapi, nasib aku sebab kau tak pernah anggap aku bff kau kan. Herm, nangis aku wehh T_T

Harap kau tahu, hanya kau seorang besties yang bertakhta di hati ni. Kalau kau rasa kau orangnya, ye. Thats right baby :D Fyi, nothing can replace you dear besties. I love you :* You are my best friend forever until jannah :)

Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment