Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Saturday, June 16, 2012

Konvokesyen SDKA

Konvokesyen dah habis :( Bapak rindu seh dengan member lama aku. Dapat jumpa, memang gila cool laa kan. Speechless doh. Aku masuk jeh pintu sch, member semua tegur aku. Ayat first "Bini Harry Styles" Pergh, bengang doh. Gila ah diorang ni. Malu la aku. Nampak sangat la kan obsesnya tuu :p

Nak aje aku jawab kat member aku tu cemni "Kitorang belum kahwin lagi, dalam perhubungan lagi :) On the way nak kahwin. Jemput datang memeriahkan wedding ceremony kami, yaaa!" Haaaa, kan aku dah merepek. Kalau aku dah betul betul jadi Mrs Styles kang, jangan terkejut pulak. Tak mustahil :p

Tukar cerita kay. Adalah sorang mamat ni kan kan kan kan kan kan. Handsome gila weh! Bapak gila cool >< Member aku ada cakap yang mamat tu kenal aku. Wah, terharu gila weh. Act, dia pernah satu kelas dengan aku tapi aku lupa. Heeeee ;p Dua hari aku nampak dia. Tetiba hati ni rindu pulak. Bapak jiwang gila aku. Woo woo woo wooo!
Anyway, ramai budak sch dia kate dia tu kasanova. Lahai, kasanova pulak dah. Tapi, dia handsome. Mata dia unik tau tau. Dah lama tak jumpa pelajar lelaki kan. Lumrah seorang pelajar tiGs (Girl). Agak agak, bila lagi aku boleh jumpa mamat tu ek? Lulz
 Elehh, Harry lagi handsome :p Kesah apa aku! Alaa, mamat tu kejap je aku minat. Nanti dah tak jumpa aku dah tak minat kot. InsyaAllah :) Tapi Harry? Always Forever beb. Kalau dah minat, semua boleh jadi kan. Eh jap! Aku dengar bunyi kompang laa. Ops lupaa. Kawan aku punya abang kahwin :p 

Haa? Kahwin? Harry, please don't get married kay? Wait for me :p Iekin, stop. Kau merepek ape seh. Haha. Saje jeh buat lawak. Ketawelah ramai ramai. Alaa, teringin jugak nak kahwin dengan Harry. Apa salahnya berangan. Tak dosa tak. 

Kalau korang teringin nak tengok gambar konvo aku tadi, pergilah kat facebook aku. Kbye.


Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment