Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Tuesday, March 13, 2012

Sentap weyhhh -,-'

Светът съществува заради хора,които вършат повече,отколкото са длъжни.
Arghhhhhhhhhhh , aku bengang gilaa dengan diaaaa :'\ Tak sangka dia boleh buat aku cemnii kan . Aku dah agakk lagiiii dahhhhhhh . Eeeeiissssyyyyhhh , susahh betul dapat a*** yang duduk jauh kannn :( Mesti tak setia dengan aku yang kat siniii ! Huhhh -,- Bukannya aku larang dia minat someone kat sekolah baru diaa tuu . At least , dia bagitahu laaa aku . Takpunnn , takpayah laaa nak miss miss aku bagai . Dah kau lebih sayang , minat orang lain kannnnn , pergii laa sana =='' Tension nyaa akuuu .
Menyesal aku bukak blog kauu tahu takkk ? Nak nangis aku baca entryy kau tuhhh . Yelaa kan , sapelaa aku nii kat hati kau :\ Sokayy laa :) *crying*
Harituuu , kau cakap kat sana wajib ada tut ....... Bila aku cakap ambiklaa tut , kau kata kau lambat masuk laa ape laaaa . Tapi , tengok sekarang :) Kau minat orang lainn kan ? Kfoinee --' Actually , aku malas nak marah marah nii . Tapiii , tulahh sebab aku dah terlampau sayangkan kauuuuu . Herm , yekeee ? Macam orang bodoh jeee , aku sayangkan kauuu :( Aku taknak jadik macam member akuu . Ada a*** , then clash :\ Dahlahh satu sch , selalu jumpaa . Kita yang jauh nii pun tak mustahil boleh clashh , ye dik :) Tuu pun sebab budak tuu minat kat senior lain kat TIGS tuuu so , jealous laa kesimpulannya -___-
Conclusion : Korang kalau nak declare ke hape keee , fikirlaaa yang korang betul betul nak keee ? Jangan menyesal . Nanti jadiklaaa macam nii ken ? Dah jumpa lain , minat yang tuuuu . Yang lama , campak longkang kan ? :/ Ohhh , damn :'( Aku sedihhh *nangis* 
Aku bukan nak kata menyesal , tapiii nilaahh jadik nyaaa . Tak sampai dua bulan dah cemnii kan . Nii bukan sebab JEALOUS semata mata . Tapi , disebabkan perangai individu tuu . Aku punyalaahh setia bagai nak rak tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii . It's Over :\ Biarlaaahhh , bahagialahh kau dengan tut kat sana yeaaa :) Takecare , aku sayang kau sampai bila bila ^^, Kau tak sayang aku , takpe . Aku tahuuu laaaaaaaa weyhhh ;) Chill laa ~ Aku okay and i'm always fine . Dah biase dahhhhh T_T
Serik bukak blog kauuu :) Aku bukan marah kau buat entry pasal tuuu . Tapi , aku kesal dengan diri aku sendiri sebab menggatal bukak link blog kauu . Kan aku sendiri yang merana . Ohhhh damn sungguh :( Kbyebye , night :*
Aku taktauu ape penutup untuk cerita nii . Takde kott .
Biarlaaahhh , aku tak kisahh pun ;D
Aku bukan Jealous Tak Bertempat .
Dah bertempat lahh nii sampai aku buat entry pasal kau :)
Entry nii bukan nak marah marah , just chill and happy ^^,
Luahan hati <3 [IC]

Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment