Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Friday, March 16, 2012

I don't know :P

Herm, aku bosan laa. Taktau nak buat apeee. Phone aku senyap jehh malam nii :'/ Tadi sekejap jehh text dengan adik angkut and Nana ♥ Hehe :) Kgedik -..- Hurmm, serious bosann. Dahlah lapt aku nii otaknya ting tong sikitt. Asyik asyik mati jheee. Sepak nakk tak? Huh :\ Tapi, kira bersyukur laa aku ada lapt ken? Daripada takde. K, alhamdulillah ♥ Kdiam xP
Nak cerita ape ekk? 
Cuti pehal sekejap sangat? Nak kena sepak ehhh? Haha xD Kidding jehh kot --' Rasa kejap gilaa kot. Tak macam cuti seminggu. Rasa macam cuti 2, 3 hari jee :'/ Ohhh, so sad :[ Sedar tak sedar, lusa dah kena balik asrama. Hermmm, k aku kena terima kenyataan :) Chill laaa. Duduk kat rumah dengan hostel takde bezanyaa ^^ Tapiii, nanti aku rindu dengan family aku and Kiki ♥ Diorang laaa penyeri rumah akuu kalau takde lampu. Haha, lol. Aku suka merepek memalam buta nii. 


Baru aku perasan, status facebook hari ni, satu pun takde cakap pasal raja lawak :DD Haha, klawak gilaaaa -,-' Raja lawak dah tak hot laa pulakk :P Semua dah bosan, nama je raja lawak tapi, lawaknya manaaa? Ke lautttt ehhhhhhhh? Haha, sorry to say laa. Yang lawaknya hanya pengacara jee, Jozan. Big applause for them :* Goodjob ;D
Baju belum lipat nak bawak balik hostel nii. Ksyhhhhhh, aku tak terasa nak balik xP Hewhewww. InsyaAllah aku kemas esok tengah hari k. Siap gosok, masuk dalam beg, semua laaa. Biar full and complete ><
Kdahhh, takde pape nak cakap lagii. Lapt pun dah berapa kali mati ni. Maybe panas sangat --' Sebab aku lettew sebab? Asyik bukak jeeeeeeee :D Maybe post last untuk minggu nii ;) Nanti balik lagi, aku post lagi new post kay ^,^ Kbyebye, salam :\

Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment