Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Monday, March 12, 2012

I miss the moment ♥

Pada 17 , 18 and 19 February , aku ada pergi kem :) It's the best ever camp yg pernah aku pergi . Gila syok weyh . Kitorang pergi camp tu free of charge . Petrosains yang taja :) Sebab ? Sch kitorang ada menang science show peringkat kebangsaan . So , ni hadiah pusingan nyaa laa ~ Thanks to Kak Faradila and kak Farah Adiba okayy ^^v Thanks to petrosains tooo . Hew hewwww xD 

Kat sana abang and kakak Faci nya sporting gila esp abg Uda , Abang Lutfi dll ♥ Seriously , aku rindu gila dengan diorang sekarang niiiii :'( Kat sana , takde yang takbest laa senang cerita . Huh -,- Best gilosss ;D Activity diaaa lagilaahh syok . Setiap aktiviti ada mengenai Science and Math . 
Pavilion , Math war game , Water war , Math Magic , Eggciting show , Bridge , Roller coaster , Telematch , Loop the loop , Chill out lounge , Pakcik Kayo dll . Awesome ♥
Rugi betul korang korang nii semua yang tak joinn laa weyh xP 3 hari 2 malam tuhhh . Aku satu bilik dengan Qisz , Hajar and Nana . Chalet tuhh . Ada air-cond , Tv , heater . Okayy jakon . Sebab , kitorang kann datang dari hostel . Mana ada semua bendalah tuuu ~ So , happy gila la weyhh xD  Selesa gila kat sana tuhh . Taknak balik balik dahpun . Opsss , lupa nak cakap kat mana . Kat Minyak Beku jee kott . Tapi , disebabkan camp ni beramai ramai , so semuanya best gilaaaaa ~ ;D

Paling special tentang camp nii , kitorang diharamkan membawa buku nota or catatan and pensel :) Awesome kannn ? Haha :) Pelikk jugaklaa bila first time dengar . Mesti camp ni syokk ken ? Herm ... Macam macam kitorang dapat belajar kat sana . Takpayh nak catat segala bagai , dah dapat ingat . Sebab , camp tu menarik minat pelajar . Aku yang takberapa minat Science , boleh minat . Huh , memang memukau laa kan :)

Terasa nak putar kan masa balik semula jehh la weyh . Kalaulahhh , parents aku dapat hantar camera or phone , mesti banyak kenangan boleh diimbas kembalii kan ? Huhuhuu :\ Sedihnyaaaaaaaaaaa ~ Takpelahhhh , insyaAllah kitorang semua boleh jumpa lagii dengan crew Petrosains . Aminn ~ Sumpah aku cakap , best nak mampus camp niii Nothing better than these moment ^^v Wuaaaaaaaaa :'( 
Abang kalau marah , tak pakai mike ^_^ Music please  Hewhewwwwwwwww xD
 
Cuba carik kat mana aku . Klu nya --> Aku awek Harimau Muda 

Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment