Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Thursday, March 15, 2012

The New One

Hey hoy hey hoy :) How are you ? Fine ? K aku annoying hari nii . Hewhewww ><'' Aku ada yang baruu , so jangan jealousss ;P Harhar . Okay , nak cerita pasal diaaa :) Dia comel , cute , lembut dan manjaaa . Ohmegadd , teruja bilaa bersama dengan diaaa . Ksabar ehh , nak tahu kan sape ? Adolaaaahhh , baca entry nii dulu sampai habiss okay ^^'' Sabar separuh daripada iman :) 
Aku sayang dia sangat sangat :) Sebab , yang lama punya dah takde :\ Dah mati :( Hermmm , Allah lebih menyayanginyaa , takpelaahhh ^^ Don't worry ***i , kitorang sayang kau sangat sangat <3
Then , mak aku ambik yang baruu dari pakcik akuu . Kfine , comel :] Awesome :3 Aku sayang diaa >< Kawan aku semua dah tengok dia dan suka diaaaa , ohh aku malu *tetibe* First dia duduk kat rumah aku , dia tak biasa lagii :| Buang sana sini --' Mak geram tengok dia . Tapi ayah kata " Dia nii comel sangat , takboleh nak marah ;) " Ayah ayahh .
Well , my family semua penyayang akan tut *nanti korang tahu siapa* ;D  
Dia kecik comel , pendek *macam tuannya* , chubby :) Dia ada nama dia sendiri . Adik aku yang bagi -,-' Tapi , aku dengan mak panggil dia dengan nama saintifik dia Gemuk :) Haha , kesian kau , gemok oii <3 Sayang kau laaa , okay nak solat maghrib :) Kbyebye --'

Itulaahh diaa :) Kiki ><'' 


Do love Harry Styles :)

2 comments: