Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Wednesday, August 15, 2012

Menanti Kehadiran Syawal :')

Hai readers. Syawal sudah hampir tiba ni :') Herm, sebelum tu, aku nak minta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Sorry sangat kay. Tahu banyak dosa *cehh* :3 Happy Eid Celebration k. Semoga syawal tahun ni lebih bermakna buat korang semua tau.

Haaa, puasa dah nak habis. Tak sampai seminggu pun wehh :'( Agak agak dapat tak tahun depan aku menyambut Ramadan lagi macam tahun ni? Eish, merepek pulak aku. Hihi x.x Ehh, rasa nak ketawa pulak. Lawak betul Karoot Komedia X ni :'D *tak pasal pasal*

Korang, Selamat Hari Raya Aidilfitri. Jaga diri anda semua ye. Berhati hati di jalan raya. Ingat orang yang tersayang k. Ingat, aku sayang korang. Eh eh? Haha, k sila terharu sekarang ;) Baju raya dah siap? Hmm, mestilah dah kann kan. Semua persiapan dah siap ke? Dah, alhamdulillah.

Kay, esok aku nak pergi shopping :) Window shopping je laaaa. Hee, tak sabar pulak. Hari Jumaat dah balik Negeri Sembilan :'D Nanti kat sana tak boleh online :'/ Sedihnya. K takpe. Raya bukannya selalu. Setahun sekali jee kan kan >/< Mesti best kan raya di kampung :'] k sabar sabar.

Aku dah tengok youtube! Closing Ceremony Olympic London 2012 :') Amazing. Tak dapat tengok Live :'( Well, budak hostel kan kan -/- Hahaha, lols. Zayn sangat handsome masa tu. Tapi, Harry forever handsome, comel, smart, cool etc #ForeverPerfectToMe. Yee, aku tahu nobodys perfect :] Tapi, bagi aku jee k. Hihi xp

Hai crush, kita dah nak raya! Tahulah awak tak sambut Raya kannn. Harry, I still loving you k. I'll never get tired of you. Omggg! Jiwang gilaa aku. Takpe, untuk Harry sorang jeh. Sila jelly. Hihi :p Harry, I want to be your everything *dreaming* Iekin, stop dreaming k. Hmmmm :'(
Love you once. Love you still. Always have, and always will 

Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment