Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Saturday, June 16, 2012

My Boys ♥

Eh eh, jumpa lagi. Ingatkan dah tak tadi :p Herm, entry lepas pasal 1D. Kali ni, pun pun :) Sorry kalau boring. Boring? Tekan pangkah merah kat hujung tu kay. Kbye xP 

Act, korang dah kenal belum 1D ni? Ofcourse la kenal kan. Mesti diorang crush korang kan? Herm, same la kita :3 Ada sesiapa yang tak kenal? Angkat tangan. Okay, aku nampak ada yang angkat tangan. Meh, aku kenalkan. First, ofcourse my husbie ♥ Lulz


Harry Edward Styles :) Pogheber lepyou doh <3

Liam James Payne

Louis William Tomlinson

Niall James Horan

Zayn Jaavad Malik

Herm, ada sesiapa yang cakap lelaki dia atas ni semua tak handsome? Baik cepat pergi ke klinik mata, ya :) Ada something wrong tuuuu. Lols. Diorang semua handsome wooo :o Siapa jeh tak handsome cer cakap? 
Harry? Nak kena sekeh dengan akuu, cakap la dia tak handsome! Zayn? OMG! Handsome gila kot. Liam? Berani nak kena freekick dengan Melly? Niall? Cakaplah, kalau korang semua nak kena baling periuk dengan Dewi :p Louis? Memang sah korang kena tumbuk dengan Nana!
Apa lagi nak cakap ek? Haaa, diorang ni berasal dari X-Factor. Tahu tak rancangan apa? Tak tahu buat buat tahu je kay. Malas nak terangkan. Dalam kelima-lima ni, seorang jeh Irish. Cuba teka siapa? Betul, aku bagi satu sen! Yahooo :o The answer : Niall :) Harhar xD

Nak tahu tak, aku dah gila minat dengan diorang ni :) Herm, tak tahu weh nak cakap minat tahap ape! Beruk boleh, monyet boleh, kucing boleh, semua boleh. Aku tak pernah se-over ni. Haaa. Nampak tak aura daripada lima orang mamat ni? Seee right?

Fyi, Harry paling muda dalam ni. 18 years old. Comel kan? Aw aw aw. Louis paling tuaaa. Tua tua pun, handsome jugak tauu. Bukan tua mana pun. 20 tahun je kot. Actually, diorang ni muda lagi weh. Zayn, Niall and Liam baru 19 tahun.

Lagu diorang semua best best tau. Aku bukan suka penyanyi nya jeh. Lagu pun sama! Adore dohhh :3 Dalam lappy aku ni jangan cakap, semua ada. Video, gambar, facts pasal 1D semua ada :) Herm, btw. Aku benci dengan directionators. Go to hell laaaaa! Haha, aku ni directioners. Bukan directionators kay. Luls. 
Directioners forever :) Harry lovers forever ♥ 

My boys :* One Direction!

Warning : I love Harry Edward Styles FOREVER! Ingat tuuuu.






Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment