Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Friday, November 18, 2011

Ready ?! It's Begin ! :)

salam readers ! :) aku suke !
da mule cuty .. hee ~ best sngad . balek uma . sbelum tue , amekk result exam lu .
result aku 4A6B1C1D . terukk kan ? ape yg D ? 
--> PJK . kihkih >< aku bntai je mase tue bab ta bce buku . kantoii --'
dapat no 3 dlm klas . ranking form 1 , aku --> no. 80 . atotoyy !
jauhnyee turunn . hurm . bosann =='' 
weyy , da cuty ny , aku heppy . tatau knpe . ary rabu ny nak turn BPm . jgn jelesh .
ada jamuan kelas . mengancam ta ? BPM tuhh . tatau na wtpe kt sne . ahah XD
wutevaa LOL ! okea . satu je ? aku SEDIH :"(
sebab pe ? dy terpakse pergi meninggalkn aku . kerana  . . . ? itu rahsia aku .
lepas ny , mmng konfirm punye konfirm aku takan ley jumpe dy lgy ~! aku jamin .
aku akan merindui dy , kerenah dy , nakal'2 dy , manja'2 dy ngn aku . 
aku tatau mcmne na idop taun dpn tnpe dy . huhu :( sdeh ta terkate . mesty aku ta xcited kan .
byase nye , aku na gy mne'2 dlm skola tue , smate'2 na jumpe dy .
tpy .. taun dpan . semangat tu da ilangg serta merta . 
dy pergi dgn mningglakn satu ucapan yg diulang 3 kali dlm satuu ary !! :D ape ?
secret . nnty ade stalker bace . kantoi la !~ ayat tue , slow je ..
mmng memilukan bile denga . ehh korang . sori la post ary ny emo'2 skewt .
aku cter ngn sowng mem aku niy mcmne care dy ckp ngn aku . 
mem aku kate " kin , kau jgnla nanges , dy ckap mcm tue supaya kaw blaja rajin'2 . bukannye nanges ! "
aku sedar , aku da melebey . lepas dy pegi , aku ta dapt tahan , aku terus nanges !
sepuas-puasnyea !!!!!! akuu sedihhhhhh !!!!! dylahh senior yg pling baek ngn akuu .
aku berat hati nak biarkan dy pergy . selamat tinggal , kakak ! :)
jgn lupe kan kite ! kite syg kak ............................ !! please !! ;(
aku arap suatu ary nnty , aku dpat jumpe dy lagy , di mane ? entahh . 
aku jauh di penjuru JB , dy di penjuru BP . macmne ? entaa ~
biar Allah yg tentukan semua ny , aku redha ! :( 
aku sentiase mendoakan kjayaan dy dlm pepriksaan besar ! smoge dy sentiase berjye !
aminn ~ somge dy ta prna lupekan aku sbgy junior dy . aku harp sngat ,.
smoge dy sntiase heppy , bhagia dgn orng y dy syg , berjye and others .
selamat jalan . semoge brjayya mncapai cita'2 akak ! !
Iekin Sayang Kak ? 
ta dpat na peluk dy . cume dpt salam je . rasekan kelembutan suara dan tangan dy .
terima kasih atas layanan baekk , nakal , lembut kamu untuk sye ! 
aku appreciate . takan perna lupekan ! :) 
aku taknak sambung !!! aku ta tahann ~ jgn biarkan aku terkapai'2 begini .
biarlah aku tutup cerite ni secepatnye . biar aku tenang . dy pun heppy .
belum tntu dy tgah engad aku . pkirkn aku . aku je yg OvEr ! opss /~
hurwm . biarla . aku punye hal kan ?
okeyla , bye :) akusayangdia !
sweet memories between me and her ! <3 
forever in my mind and heart . 
TIGS'2011-->SweetMemoryss <3

Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment