Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Monday, November 21, 2011

Mana Budak'2 Niyy ? Sepakk kangg :P

assalamualaikum
whoot whoot ^^, Izzah , Hayati ?? mana korangg ni . pnat aku tunggu ngn Husna tau ! janji pukul 2:00 , ni dah 2:01 minit ni . korang ni nak kene sepak lajulaju ke hah ? HAHA XD hari ni subjek ape ? 

1) Muamalat 
2) Faraid 

hee~ rajin ta kitorangg ? rajin ? ermm , tgokk orangg la . ahha :P doakan kitorangg dpt pngkat 1 , yerpp . aminn~ korang tu , spew yg amek exam SDKA tu pun , gudluckk yeahh ! chaiyokk'2 ! :) jgn lupe study . smart don't hard , kayy ^^, act , aku ngah bosan sbenanye . tggu iza n yatie ta dtg'2 . apeseyhh ~ aryniy wt kat uma aku pulekk . na join ?? meyh dtg kota masai , pasir gudang , JB . alamat ? ahha ;D ta buleeyy ;) secret . y da tau , meyh join sekaki . ramai'2 baruu syokk skewdd . hee ~ semalam , bwat kat kediaman Husna Zahiah . dari pukul 2lbeyhh shingga 6lbeyhh . 

semalam mmng lawakk . asek ta phm je bab solat qasar dan jamak . lagy'2 si Izzah tu . tah pape yg dy merepekkk . dahlahh aku yg terangkan a.k.a jadi cekgu nye . hee ~ mcm gudgud je kann . heh ~ susa melayan dyorang tau . act , aku pun ta brape phm tentg tajuk solat tu . hihi >< malu denn . ta lyakk jdy guru ni . dah habes studyy IBADAT *satu ari blajar ibadat je* , kitorang buka lappy husna , search images ?? 

-----> Ikan Belacakk a.k.a Ikan Tembakul . 

izzah la nak tau sngat . hehe , ikan tu comeyl , mcm aku . ( perasan pulekk ) ahahaha :) na tgowkk ta ikan tu ?? kejap eh . take 2minutes , kihkih ==''
comey ta dy ? kiut kan , cam sape ? aku laa . haha ~perasan je , kidding'3 .

tue jela , nak tgowk pe lagiy ? satu cukup kann ? heh ~


mood : studystudystudy ;) yokk , same'2 studyy . kbhaii ! salam ,






Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment