Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Wednesday, December 19, 2012

Ehh?


Alhamdulillah. Harini hmmmm *thinking* 19/12/12 :) Hidup lagi aku ni, lol hahaha. Hmm, harini tarikh keramat untuk batch 97. Sebab, harini result PMR yang diorang nanti nantikan selama ni dah pun keluar akhirnya. Selama 3 tahun belajar, belajar and belajar. Ini lah hasilnya. Bapak ah. Cara aku cakap cem aku je yang ambik result. Wakakaka.

Okay, to my beloved senior, sisters and brothers, I hope all of you will get the best result. Straight A's hopefully :') Nanti aku kasi hadiah sama lu orang. Okay just kidding. Alaaa, parents diorang mesti bagi banyak hadiah yang wow wow gituu, kalau dapat result yang bagus lah kan. 

Eh? Okay, now. Tiba masanya untuk *drum stroll* aku ucapkan tahniah kepada mereka mereka yang berjaya dapat result yang gempak! Wow, pentestic bebeh. Hahaha. Nanti next year, doakan kita pulak eh, kakak kakak and abang abang? Nak jugak dapat straight A's macam korang *senyum kambing* :p Yang tak dapat straight A tu, sokay. Don't give up. At least korang dah cuba buat yang terbaik. SPM kan ada? Teruskan berusaha yeee, goodluck! ;)

Tahniah jugak kepada senior Tigs! Fuhh, 106 orang :o Bukan senang woi. Hahaha, congratulations. Tigs memang always the best la, hehehe. Cara aku cakap ni en, macam nak buat penghargaan pulak. Haha, takpelah. Sesekali, bukan senang nak tengok aku ber'ceramah' LA SANGAT. Hehehe.

Okay ahhh, tak tau nak cakap ape lagi. Congratulations for all 97's :') Wish me luck next year. Lahhv youu guys, cehh. Retis sial aku. Lol, hahahaha :D Byeeeee!
Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment