Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Monday, November 26, 2012

Summer ♡


Hai guys. Lama tak jumpa, yowww! Lols, hahaha. How's your holiday? Fun? Ohh I think it must be good :') My holiday? Maybe this Friday. Kat KeyyEll, haha. Hmmm, okay. Nak cerita pasal ape ek? Request please :3 One Direction? Ohh, bila bila masa, di mana mana pun boleh kalau nak aku cerita. Okay, kalau cerita pasal 1D, tak sah kalau aku tak over, wkwkwk :p Jangan marah. I ni gilakan 1D so what? 

Aku nak cerita pasal hangouts harituu lah, hmmmmm. Sangat best even just 4 orang je. Haha, selalulnya ramai. Ni sikit sebab diorang ramai yang balik kampung #HeartBroken Cehh tak memasal siaaa -,- Hm, kitorang tengok wayang. Cerita apa? Apa lagi kalau bukan Twilight Saga : Breaking Dawn Part II. Bukan nak cakap ape laaa kan, aku hari first dah tengok. Pepagi pulak tuu, hahaha :p Jelly? Good *thumbs up*


Ceritanya tersangatlah awesome. Ending dia sweet gilaa wa cakap sama lu :p Haha, okay diam *bunyi cengkerik* Hmm, kitorang tengok kat Jusco Aeon Tebrau. Memang tu port kitorang bila hujung tahun, haha. Aku hang dengan Wanie, Fatin and Cousin aku :') Okay best sangat! Kitorang enjoy gila, lama nak mampus wa cakap kitorang hangs. Dari pukul 10am till 5:30pm. Gila tak kitorang? Well, dah lama tak jumpa x)

Kat sana jumpa dia :( Okay, dia handsome and tinggi gilaaaaa. Rindu dia act, well lama tak jumpa. Okay tuu je nak cakap. Hmmm, fall in love? Nooooo, aku setia woi xp Puihhhhhhh, kidding jk jk. Yess, dia handsome! Wanie, Fatin shup up both of you! Jangan nganjing aku k :3 Dah, diam semua.

w/ Fatin Syahira and Wanie Saharuddin :')

My lovely Nur Syazwani Saharuddin :*

Three of us <3

Everlasting :)xx

Kami comel kami tau. K diam, haha. Banyak lagi aku nak story ni. Masa kat Jusco tu nak tau tak? Aku jumpa Yearbook and Take Me Home :o Okay seriously excited gilaaa mase tu. Dah lahh antare kitorang bertiga aku yang paling obses kat 1D. Hahaha, awkward gila sebab selama ni ape ape pasal 1D, kat sekeliling aku mesti ada Melly, Ayie, Dewi and Nana. But masa tu, ada Wanie and Fatin :3 Haha.

*muka excited* ==''

Aku nak beli TMH tapi, aku dah terpakai duit aku beli benda lain. Fvck shit :3 Mak aku gelakkan jeee, tak sangka pulak ada kat Jusco. Ingatkan belum sampai. Cepat betul -,- Takpe takpe, lain hari aku beli ;p Weeee. Directioner mesti ada menatang tu, jk jk. One day, benda tu akan jadi milik aku *evil laugh* :D

Keesokkan harinya, aku ada seminar kat PPD Batu Pahat =='' Terpakse lah pergi. Hmm, 2 hari pulak tuuuu. Ramai gila yang tak datang, tau aku pun tak payah datang, lols -,- Malas gila kott. Hm, lepas seminar jee kitorang lepak Tasik. Hahaha, ada yang stay hostel tapi aku tak. Stay kampung. Hmmm :') Tapi, tak rugi jugaklah pergi, dapat ilmu. Aku ado, kau hado? Sila jelly ~_~ Har har.



Dah tu je lahh nak cakap. Hahaha, actually holiday aku belum start lagi T___T Haha, maybe this Friday, In Shaa Allah :') Nak cakap ni, rindu kat cousin aku. Kitorang directioner ok xp Sebab dah dua minggu dia duduk kat rumah aku. Then, masa seminar haritu, dia stay rumah pakcik kitorang kat Nusa Damai :'( Esok plan nak ambik diaa, weee weee. Adik aku pun kat sana. Dia tu biar jeee, gonjol! Hahaha :p Jahat kan? Kesah? Kbye :)xx


Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment