Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Friday, October 26, 2012

Crush On Him -,-

Yes, hi I'm back (: Now, baru aku tahu bila kita crush kat someone tuuuu. Ya Allah, I don't know how to describe my feelings. Hmm, aku tak tau nak cerita macam mana. Aku takut je kalau dia baca entry ni. Nanti dia terasa and so on, haha. Admit it, aku memang perasan lol -,- And so what? Yang penting satu je yang aku boleh describe tentang dia, dia suka buat aku tertunggu tunggu. Dari pelbagai segi. Dah dapat teka ke? Haha, nevermind. 

Hm, selama ni aku sibuk cakap aku tak pernah crush crush and now see what happen? Tapi kan kan, crush aku ni dah berpunya. Takdelah berpunya just dia dengan someone ni. Sweet gila weh x.x I'm trying not to jealous but I can't. And see now? I'm crazy, fuhhh. Malang kan aku sebab crush dekat dia. 

Now, aku rapat dgn dia. Nak kata rapat sangat tuu, ohh impossible. Sekolah aku mana ada lelaki. Kitorang kenal kat facebook and twitter je, haha. Tapi, aku dah stalker dia habis habisan. Dia handsome, comel, cute mcm beruang ehhhhh? Haha, hmmm and macam macam lagi. Dia baik and what what. Haha, kalau dah sayang memang cenggini. Puji je melebih. 

Crush crush, kalau awak baca ni. Ni saya nak cakap ;) Saya suka awak. Yee, awak tak perasan. Saya suka awak saya suka awak saya suka awak. Saya selalu kacau awak, kalau awak perasan. Ye, saya suka awak :) Kita baru berapa jam je kawan. Berapa jam? Ehhh? Haha.

Saya tahu awak ada masalah :)





Semua tu fakta untuk awak, crush. Sweet tak? Kan kan, haha. Fyi crush. Saya memang cemni. Jiwang? Ohhh, not my type k. Cuma saya tahu, awak akan baca, insyaAllah (; 
Ehh?? Apa aku ni, gila agaknya. Merepek. Haha, well baru lepas tengok One Direction Concert tadi, hahaha. #1DFTW *For The World* xD

And last but not least, him xp
Crush, awak minat dia kan? Haha ;p



Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment