Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Friday, January 20, 2012

School in 2012 :]

Okayy , korang rindu aku ehh ? Kfineee , aku tahuu -.-'' Sorry la lama tak update . Busy sikit dah form 2 nii . Ceh wahh . Geli seyh ayat aku . Tak boleh blaa . Korang , aku pun rindu korang ^^ Nii pun aku updates sebab cuti sekolah . Kalau tak , memang tak menyempat laa nak updates blog yang dah berhabuk ni . Sorry guys :) Form 2 memang best tapii , homework menimbun nimbun =='' Setiap hari aku tak sempat nak siapkan kerja kerja tuu semua ! Banyak yang amatt -,- Tak sempat aku nak rehat . 

Google Afbeeldingen resultaat voor https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgH6blO-aJJPi76_qk0wOD87J7QS2YXDzPZ9HUQAoJR9XkCEa0BnC7GjgOlXOUu6L-cW2hGK4H8nmt2htBvm7N1lYruHRI4-mjPBnvMgPLcduppQ2ajt61BAQ2YY8Er8fzJUUT1FiWt6FE/s576/To+Do+via+weheartit.jpg
Dengan melayan kerenah budak form 1 tahun ni yang macam ape dahh . Memang seksa laa kan . Adoiii :\ Nasib baik adik adik dorm aku cool :] Tahniahh adik dorm ! Sayang korang . Dorm aku pun hari hari senyap sunyii . Cunnnnnnnn :>
Tahun 2012 nii penat sikitt laa . Semua lemah layu semacam jee bila balik sekolah . Nak prep semuaa macam malass . Sebab ? Bawak beg berat dengan homework yang nak kena hantar esok atau lusa bukan minggu depann . Ohhemmgii ~ Ape pon cannot :3 Time balik rumah tuu , memang kadang kadang homework banyak tak siap . Sebab , ngadap laptop nii . Ngadap phone :) Kalau aku buat kerja rumah tu semua , serupa tak payah balik ken xP Duduk je kat DM tuu , Prep !

Dah takde masa nak ber gossip , ber buall kosong , ber gurau , ber ketawe , semuaa laa . Budak budak lain semua muka ketat je ann . Banyak sangat homework kena buatt . Dengan latihan rumah sukan petangnyaa . Memang macam ape lahh kan . Frust tertonggeng tonggeng laaa . Ituu laa aku . Kuang kuang kuang :P

Apa punn , 2012 memang mencabar ! Love it :| Aku takboleh nakal nakal sangat 2012 nii . Next year , PMR . Kene study betul betul :'> Dahlahhh , aku banyak lagii homework yang nak kene buat nii :'D Tensionn tau takk ! Huhuhu ~ Okk bhaii ><

Pfffftttt ,
Kita sayang adik plus kakak angkat kitaaa ♥
Capital F and S
Lot of love and Miss ♥    

Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment