Don't compare your love story to those you watch in movies. They're written by scriptwriters, yours is written by God ♡

Monday, August 29, 2011

Hoi ! Diamlah Berukk ! GRR ==''

tawu takk aku mara sape ?
ni hah ! mamat sebelahh uma nenekk aku ny . biseng gilagaban ! ta bolehsenyapskedke ?
tawunye , asek na maen mercun jhe ! kang klaw da putus jari semua , ta raya kw esowkk !
owang hepi'2 na raya , kaw terdampa kt spital . kahkah :)
hee~ bisingla ! ta fokus akuu na layann mem'2 aku kt fb . peminat'2 aku tuwh .
HAHA :D layannn jela ! kerhkerhkerhh .
oke . da lame ta updates blogg . kali ini , da na raya , maken buzyy la aku nmpknye ! 
ciann nye kw . tade spe na lyan :)
nntyla , eah . tnggu da sebulann , abes raya ! kompem , aku lyan kw blekk ! gerenti ! jamin 1% .
esokrayaesokrayaesokraya .
na twu skang aku kt ne ?
nogori9 meyhh :p
smpai jumaat tade kt JB . klaw na dtg uma tue , nnty'2 jela , earhh ? mnggu dpann ke .
tpy , ta jamin la dpat tengokk muka akuu .
coz , aku kt ostelL meyh :) opss ! sorryy , my fans semua ! 
okehh la ^^ na cau duluu , erkk . harapp maklumm ^^,
tata~ SELAMAT MENYAMBUT LEBARAN ! sayangkorang~ <3

Do love Harry Styles :)

No comments:

Post a Comment